ویدئو پروژکتور نوعی دستگاه پخش کننده تصاویر در ابعاد بزرگ محسوب می گردد که می توان از قابلیت های آن در محیط های مختلف استفاده کرد. انتخاب ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع به افراد این امکان را می دهد که بتوانند فایل های تصویری را در ابعاد بزرگ برای مخاطبین به نمایش بگذارند. فروشگاه نیزار کالا یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین طراحان و تولیدکنندگان دستگاه ویدئو پروژکتور ایران می باشند. این چنین امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان تر نسبت به برندهای خارجی برای خریداران فراهم می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور WiFi دار  

پروژکتورهایی که در زمینه های مختلف مانند آموزش، سرگرمی، بازی و برگزاری کنفرانس کاربرد دارند، بیشتر مخاطب را جذب می کنند. وجود گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خوب می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند و آن ها را به خرید ترغیب کند و پیش از خرید ویدئو پروژکتور باید از سوی خریدار به دقت در نظر گرفته شود. در عین حال، اگر خواستار خرید آنلاین ویدئو پروژکتور هستید، نظرات مثبت کاربران و نقدهای معتبر می تواند بر تصمیم خرید شما تأثیر بگذارد. برخی از مواقع افراد تمایل دارند محصولات را با توجه به تجربیات دیگران انتخاب کنند. برخی از پروژکتورها دارای بلندگوهای داخلی هستند که صدا را تولید می کنند. کیفیت سیستم صوتی نیز می تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد.

امروزه تولیدکنندگان با افزودن مدارهای پردازش تصویر سیستم عامل (در مدل های هوشمند) توانسته‌اند موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال با امواج WiFi گردند که امکان اتصال بودن کابل با سایر دستگاه های منبع دیجیتال را فراهم می آورند. در همین راستا، قیمت خرید ویدئو پروژکتور بر پایه قابلیت های آن تعیین می گردد. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی و نکات مهم در خرید ویدئو پروژکتور پرتابل و در عین حال ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

ویدئو پروژکتور یکی دیگر از دستگاه های دیجیتالی است که توانسته در طول چندین دهه نظر بسیاری از افراد را نسبت به خرید آن جلب کند چون دارای قابلیت نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ با وضوح بالا هستند. البته در گذر زمان تولیدکنندگان خارجی و داخلی توانستند با استفاده از فناوری پیشرفته موفق به طراحی و فروش مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید گردند. یکی از مواردی که در انتخاب چنین دستگاه هایی مهم است، بررسی کنید که لامپ پروژکتور چه مدت دوام خواهد آورد و هزینه تعویض آن چقدر است.

خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان

امروزه از لامپ هایی با فناوری جدید استفاده می کنند تا باعث افزایش طول عمر مفید ویدئو پروژکتور گردند. بهتر است بدانید، در گذشته از فناوری DLP (Digital Light Processing) یا LCD (Liquid Crystal Display)  باشد که تصویر را ایجاد و نمایش می دهد، استفاده می نمودند لیکن در گذر زمان از لامپ های LED بهره گرفته می شود که منجربه بیشتر شدن عمر مصرف دستگاه پروژکتور می شود. چندین سال است که همچنان شاهد کاربرد و خرید ویدئو پروژکتور در امور آموزش و تدریس، برگزاری جلسات و کنفرانس ها، بازی ویدئویی و سرگرمی های خانگی هستیم.

در عین حال، برای نمایش تصاویر و ویدئوها در جشن ها، مراسم تشریفاتی و دیگر رویدادهای اجتماعی می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید گردید که امکان نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ و وضح بالا را فراهم آورد. مطمئن شوید که پروژکتور دارای گارانتی معتبری است و خدمات پس از فروش در دسترس است. با دقت به این نکات می توانید تصمیم بهتری هنگام خرید ویدئو پروژکتور پرتابل بگیرید و محصولی مناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. پس از بررسی جزئیات مشخصات فنی و مقایسه قیمت ویدئو پروژکتور در فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید با اطمینان خاطر محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین با تخفیفات فوق العاده خریداری کنید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()