فروشگاه النز در حوزه تولید و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت می کنند و با استفاده از فناوری پیشرفته، امکان خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند را فراهم نموده‌اند. همانطور که می دانید، کاربرد گسترده ویدئو پروژکتور را می توانید در محیط های مختلفی مشاهده نمائید. برای ارائه پروژه ها، گزارش ها و اطلاعات در جلسات کاری و کنفرانس ها، به‌ویژه در محیط‌های اداری امکان استفاده از ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمندوجود دارد. همچنین جهت نمایش مطالب آموزشی، فیلم ها و ارائه های چندرسانه‌ای در مدارس و دانشگاه‌ ها نیز می توان از قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده کرد.   

مزیت خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500

عمدتاً خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 به دلیل ویژگی های متنوع و قابلیت هایش، در موقعیت های مختلف انجام می گیرد. برای تماشای فیلم، سریال یا بازی های ویدیویی در خانه، به‌ویژه در دورهمی های خانوادگی می توان از قابلیت های ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند استفاده کرد. از این دستگاه پروژکتور نیز در جشن ها، عروسی ها و مراسم دیگر برای پخش تصاویر و ویدیوهای خاص می توان استفاده نمود.

امروزه برای نمایش محصولات یا خدمات به بازدیدکنندگان در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری نیز می توان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور النز مدل SD500 نمود. گیمرها که می خواهند تجربه بازی خود را با نمایش‌گر بزرگ‌تر و جذاب‌تر را داشته باشند، می توانند اقدام به خرید ویدئو پروژکتور نمایند. همچنین امروزه در کتابخانه ها، مراکز فرهنگی یا مراکز تفریحی نیز برای نمایش فیلم یا برنامه‌های آموزشی شاهد بگارگیری دستگاه های ویدئو پروژکتور هستیم. خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500در موقعیت های مذکور می تواند به افزایش تعامل و جذابیت محتوا کمک کند.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه النز می توانید به بررسی دقیق مشخصات فنی و همچنین قیمت ویدئو پروژکتور owlenz SD500 بپردازید و سپس مبتنی بر نیاز خود با تخفیفات ویژه به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید.

 

ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند را می توان در محیط و موقعیت های مختلف منجمله مراکز ‌‌‌آموزشی و کلاس های درس‌، ‌‌‌جلسات کاری و کنفرانس ها‌، سرگرمی خانگی‌، رویدادهای اجتماعی‌، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری، فضاهای عمومی، کارگاه ها یا مراکز فنی و حرفه ای، انجام بازی های ویدیویی استفاده کرد. فروشگاه النز طراح و تولید کننده این دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل و هوشمند می باشند و متناسب با نیازتان، می توانند برای خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند راهنمایی کنند.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند

در طراحی ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 از لامپ LED استفاده می شود تا کیفیت تصویر بسیار بالا و روشنایی مداوم آن، باعث می گردد به ویژه در محیط های روشن، قابلیت نمایش تصاویر را بر روی پرده نمایش داشته باشد. عمر مفید این لامپ ها نیز بسیار بالا است و معمولاً بین 30 الی 50 هزار ساعت یا بیشتر می باشد. این چنین برای برگزاری کارگاه های عملی که نیاز به نمایش مطالب دارند، می توان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند نمود.

همواره مارک و برند در کنار قابلیت و امکانات در تعیین قیمت یک دستگاه و کالا تأثیرگذار می باشد. همانطور که می دانید، مدل های جدیدتر معمولاً قیمت بالاتری دارند، در حالی که مدل های قدیمی‌تر ارزان تر عرضه شوند. در نتیجه هنگام خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 و سایر دستگاه های مشابه به بررسی دقیق مشخصات فنی آن بپردازید تا متناسب با نیازتان دستگاه مورد نظر را خریداری کنید. چندین سال است که در ویدئو پروژکتورهای هوشمند، سیستم عامل (مانند اندروید) برای اجرای اپلیکیشن ‌ها و خدمات آنلاین استفاده می شود. در حالت کلی جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند و خرید محصول مورد نظر همراه با گارانتی معتبر می توانید به وب سایت فروشگاه النز مراجعه نمائید.

 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()