ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه دیجیتالی است که به عنوان نمایشگر تصاویر در ابعاد بزرگ، در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذر زمان، شاهد فعالیت تولیدکنندگان داخلی در صنعت ساخت پروژکتور هستیم و فروشگاه النز با استفاده از فناوری پیشرفته توانسته موفق به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور owlenz با قابلیت های جدید گردند. افراد مختلف بر حسب نیاز خود می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور النز اقدام کنند.  

خرید ویدئو پروژکتور owlenz با فناوری پیشرفته

فروش ویدئو پروژکتور owlenz در مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون با گذشت زمان توانستند موفق به طراحی مدل های پیشرفته‌تر در این حوزه گردند. این چنین امکان خرید ویدئو پروژکتور النز WiFi دار برای عموم مشتریان فراهم می باشد که امکان ارتباط بدون کابل را با سایر دستگاه های منبع دیجیتال مهیا می سازد. در گذر زمان از تکنولوژی های متعددی برای ساخت ویدئو پروژکتور استفاده نمودند که عبارتند از:

  • ویدئو پروژکتور با فناوری DLP (Digital Light Processing): این فناوری معمولاً در پروژکتورهای کوچک و متوسط استفاده می شود و به دلیل کیفیت تصویر بالا و نسبت کنتراست عالی شناخته شده است.
  • ویدئو پروژکتور با فناوری LCD (Liquid Crystal Display): پروژکتورهای LCD به دلیل رنگ ‌های زنده و کیفیت تصویر خوب، به ویژه در محیط های روشن، محبوب هستند. البته در ابتدا از این فناوری در پروسه ساخت ویدئو پروژکتور النز استفاده می نمودند.
  • ویدئو پروژکتور با فناوری LED: پروژکتورهای LED به دلیل عمر طولانی و مصرف انرژی پایین، به ویژه در مدل های قابل حمل، مورد توجه قرار گرفته‌اند. در طراحی و ساخت برخی از انواع ویدئو پروژکتور owlenz شاهد به کارگیری این نوع تکنولوژی هستیم.

برای اطلاعات دقیق‌تر و مشخصات فنی هر مدل خاص از ویدئو پروژکتور النز می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید. در نهایت با تخفیفات ویژه می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور النز با قیمت ارزان تصمیم بگیرید.

 

نام برند و شهرت آن در بازار از موارد مهم و تأثیرگذار در قیمت ویدئو پروژکتور محسوب می گردد و همواره برندهای معتبر دارای قیمت بالاتری هستند. با افزایش قیمت برندهای خارجی در ایران، برخی از افراد تلاش کردند در حوزه تولید ویدئو پروژکتور فعالیت کنند و این چنین امکان خرید ارزان این دستگاه برای مصرف کنندگان مهیا گردید. فروشگاه النز به عنوان یک تولیدکننده، مدل های متنوعی از ویدئو پروژکتور owlenz را طراحی نموده و به فروش می رسانند. فروش ویدئو پروژکتور owlenz با قابلیت های پیشرفته به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند مبتنی بر نیاز با قیمت مناسب این دستگاه کاربردی را برای مصارف خود تهیه کنند.

بهترین خرید ویدئو پروژکتور owlenz

اگر قصد دارید پروژکتور را جابجا کنید، وزن و ابعاد آن را در نظر بگیرید. در همین راستا، تولیدات ویدئو پروژکتور owlenz قابل حمل معمولاً سبک‌تر و کوچک‌تر هستند. پیش از خرید ویدئو پروژکتور النز بهتر است بررسی کنید که عمر لامپ پروژکتور چقدر می باشد و هزینه تعویض آن چقدر خواهد بود. پروژکتورهای LED معمولاً عمر طولانی‌تری دارند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که پروژکتور دارای گارانتی معقولی است و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهد. در عین حال، مطالعه نظرات و تجربیات دیگر کاربران نیز می تواند به شما در انتخاب بهتر مدل ویدئو پروژکتور owlenz کمک کند. لازم است که بدانید، موارد زیر در خرید ویدئو پروژکتور النز به شما کمک می کند:

  • قابلیت انسل لومن: برای استفاده در محیط های روشن، ویدئو پروژکتور owlenz با شدت روشنایی بالاتر (حداقل 2000 لومن) انتخاب کنید. در محیط های تاریک، پروژکتورهای با روشنایی کمتر نیز مناسب هستند.
  • کیفیت صدا: اگر قصد دارید از ویدئو پروژکتور owlenz پرتابل برای تماشای فیلم یا ارائه استفاده کنید، کیفیت بلندگوهای داخلی نیز مهم است. در غیر این صورت ممکن است نیاز به استفاده از سیستم صوتی جداگانه داشته باشید.

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()