امروزه بیش از گذشته شاهد استفاده از دستگاه های ویدئو پروژکتور هستیم چون نقش بسزایی بر روی قابل دسترس بودن یک وسیله پخش کننده تصویر خواهد داشت. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده توانسته این موضوع را به اثبات برساند. به عبارتی، افرادی که تمایل به استفاده از ویدئو پروژکتور در مسافرت و میهمانی ها دارند، می توانند از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده بهره مند گردند. لازم است که بدانید، فروشگاه نیزار کالا می توانند شما را در انتخاب ویدئو پروژکتور هوشمند با قیمت ارزان راهنمایی کنند.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده

وضوح ‌های متداول ویدئو پروژکتور شامل  SVGA (800*600)، XGA (1024*768)، WXGA (1280*800)، Full HD (1920*1080)  و 4K (3840*2160)  هستند. در حال حاضر مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده تجهیز به وضوح تصویر با کیفیت FULL HD با رزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد. در نتیجه قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا را برای افراد فراهم می آورد. هم اکنون متناسب با نیازی که افراد مختلف دارند، می توانند از قابلیت های پیشرفته مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده برای نمایش انواع داده تصویری همانند فیلم، فایل های آموزشی، بازی های گروهی و ... استفاده نمایند.

قیمت یکی از عوامل اصلی در تصمیم‌گیری خریداران است. مقایسه قیمت با ویژگی ها و کیفیت محصول نیز مهم است. همچنین نظرات و تجربیات دیگر کاربران می تواند به خریداران کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرند. با توجه به نیازها و کاربردهای خاص خود، می توانند با خرید مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده شرایط مناسبی را برای برگزاری همایش ها، تدریس مطالب آموزشی، اجرای کنفرانس و جلسات کاری فراهم آورید. هم اکنون جهت خرید و بررسی قیمت ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital می توانید با فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه نیزار کالا چندین سال است که بر روی طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور فعالیت می کنند. در نتیجه متناسب با نیاز بازار توانسته‌اند موفق به فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده گردند. بیش از گذشته شاهد استفاده از دستگاه های پروژکتور هستیم چون توسط چنین تجهیزاتی، در مدت زمان کوتاه می توان شرایط مناسبی برای نمایش داده ها فراهم کرد.

مهمترین مشخصه های مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده

در این بخش از مقاله به صورت مختصر شما را با برخی از قابلیت و مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital آشنا خواهیم نمود تا بیشتر با این محصول آشنا شوید که عبارتند از:

  • نوع لامپ: در طراحی این دستگاه ویدئو پروژکتور از لامپ LED با طول عمر مفید 50 هزار ساعت استفاده می شود.
  • ابعاد و وزن: مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده دارای ابعاد 205*165*118 میلی متر با وزن تقریبی 1.52 کیلوگرم است. در نتیجه دارای قابلیت جابجایی آسان است.
  • وضوح تصویر: مقدار وضوح تصویر در این مدل مینی ویدئو پروژکتور، 1080*1920 پیکسل می باشد.
  • مقدار کنتراست: پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده می توانید از داشتن نسبت 1 به 8 هزار مطلع گردید.
  • شدت روشنایی: این مدل ویدئو پروژکتور هوشمند دارای شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز می باشد.
  • نوع اتصالات: این دستگاه پروژکتور دارای پورت های HDMI، AUDIO، USB و ... می باشند. در نتیجه امکان اتصال به اکثر دستگاه های دیجیتالی هوشمند همانند لپ تاپ، تبلت، موبایل های هوشمند و ... را فراهم می آورد.
  • سایز نمایشگر: این مدل مینی ویدئو پروژکتور دارای پرده نمایشگر در ابعاد 42 الی 150 اینچ می باشد.
  • قابلیت و امکانات: تصحیح زاویه تصویر و همچنین قابلیت زوم از جمله امکانات مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده محسوب می گردد.

جهت سفارش دهی آنلاین و اطلاع از قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده می توانید با فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()