مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 دستگاهی است که برای نمایش تصاویر و ویدئوها بر روی یک سطح بزرگ مانند دیوار یا پرده طراحی شده و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از فناوری پیشرفته در فرآیند طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور استفاده می شود تا قابلیت پخش تصاویر با کیفیت را داشته باشد. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 به دلیل تجهیز بودن به قابلیت و امکانات جدید، از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود.

فروشگاه نیزار کالا در لیست محصولات پرفروش خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T28 را فراهم نموده‌اند.

عمده کاربرد مینی ویدئو پروژکتور مدل T28

با توجه به مطالب مذکور، دستگاه ویدئو پروژکتور T28 به منظور نمایش فایل های تصویری، فیلم و سریال و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پروژکتور تجهیز به لامپ LED است که دارای ماندگاری و طول عمر بالا می باشد. در نتیجه متناسب با نیازتان می توانید نسبت به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 اقدام نمائید که قابلیت پخش تصاویر HD و FULL HD را دارد. این دستگاه معمولاً در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌ گیرد:

  • آموزش و پرزنتیشن: در کلاس های درس، سمینارها و کنفرانس ‌ها برای ارائه مطالب آموزشی و اطلاعات به مخاطبان.
  • سینما خانگی: برای تماشای فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی با کیفیت بالا در خانه.
  • رویدادهای تجاری: در نمایشگاه ‌ها، همایش ‌ها و رویدادهای شرکتی برای نمایش محصولات و خدمات.
  • بازی‌های ویدیویی: برای تجربه بازی ‌ها با ابعاد بزرگ‌تر و جذاب‌تر.
  • هنر و سرگرمی: در نمایش ‌های هنری، تئاترها و کنسرت‌ ها برای ایجاد جلوه ‌های بصری.

ویدئو پروژکتورها می توانند انواع مختلفی داشته باشند، که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور T28 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

همانطور که می دانید، نکات فراوانی در خصوص انتخاب دستگاه پروژکتور وجود دارد که باعث گردیده در این مقاله کوتاه به معرفی مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 بپردازیم. فروشگاه نیزار کالا در طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور خود از لامپ و لنزهای LED استفاده می کنند که باعث افزایش طول عمر آن ها گردیده است. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 با طول عمر 30 هزار ساعت می تواند برای مدت زمان طولانی، نیاز شما را مرتفع سازد. نیاز است که بدانید، این دستگاه پروژکتور دارای وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد.

مشخصات کلی مینی ویدئو پروژکتور مدل T28

میزان کنتراست مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 به مقدار 1 به 2500 لومن می باشد و دارای نسبت تصویر 4:3 / 9:16 است. این دستگاه پروژکتور مجهز به پورت های HDMI، USB، audio و همچنین قابلیت WiFi می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازتان می توانید از مزایای این مینی ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمائید. میزان مصرف برق دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 به میزان 52 وات است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

از دیگر مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 می توان به قابلیت تصحیح زاویه تصویر به مقدار 15 درجه و همچنین تنظیم کیستون به حالت دیجیتال اشاره کرد. لازم به ذکر است که دستگاه پروژکتور در فاصله 1 الی 6 متر قابلیت سیگنال‌دهی دارد. سایز پرده نمایشگر این دستگاه پروژکتور به میزان 40 الی 220 اینچ می باشد و شرایط مناسبی را برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ فراهم می آورد. جهت اطلاع از قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و بدین ترتیب متناسب با نیازتان به صورت آنلاین اقدام به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان نمائید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()