در حال حاضر بیشتر شاهد خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح بازار هستیم چون فعالیت تولید کنندگان داخلی، باعث گردیده تا با قیمت ارزان‌تر بتوان این دستگاه را تهیه نمود. فروش مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده به دلیل داشتن قابلیت های پیشرفته مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در همین راستا، این مقاله به صورت اختصاصی به معرفی مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده می پردازد. فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازنده دستگاه های ویدئو پروژکتور با بهره‌گیری از فناوری روز توانسته‌اند با افزودن قابلیت های جدید به محصولات خود، نسبت به گذشته رضایت‌مندی مشتریان را جلب کنند.

مشخصات تصویری مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده

در نتیجه جهت نمایش داده های تصویری در محیط های اداری، تجاری و آموزشی به سهولت می توان از قابلیت های پیشرفته مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده استفاده کرد. نیاز به ذکر است، از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital می توان برای پخش تصاویر با وضوح تصویر بالا 1920*1080 پکسل با رزولوشن بالا استفاده کرد. این مینی ویدئو پروژکتور دارای بلندگو HIFI 5 W*2 می باشد و از کیفیت صدای بالا و تکان دهنده برخوردار است. توسط کنترل از راه دور، می توان برخی از تنظیمات ابعاد تصویر، منو و ولوم صدا را انجام داد.

مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده دارای لامپ LED است که قابلیت پخش تصاویر را در مدت زمان 50 هزار ساعت در حالت عادی و ECO دارد. در نتیجه مبتنی بر نیازی که دارید، می توانید از قابلیت های این دستگاه پروژکتور برای پخش تصاویر در محیط های مختلف استفاده کرد. هم اکنون جهت مشاهده قیمت مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده با پرده و خرید آنلاین این محصول با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده از جمله پیشرفته‌ترین محصولات فروشگاه نیزار کالا محسوب می گردد که دارای قابلیت های متعددی است. دستگاه مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital در ابعاد 205*165*118 میلی متر ساخته می شود و دارای وزن تقریبی 1.52 کیلوگرم است و جزء دستگاه های پروژکتور پرتابل و سبک به شمار می رود. بنابراین اگر به عنوان یک مدیر و کارفرما به دنبال انتخاب ویدئو پروژکتور برای مجموعه خود هستید، خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده در ابعاد 42 الی 150 اینچ می تواند پاسخگوی نیاز شما در حوزه نمایش داده های تصویری باشد.

خرید مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده برای سالن های کنفرانس

در نتیجه متناسب با نیاز مجموعه‌ خود می توانید از قابلیت های این دستگاه پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ با وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل و کنتراست 1 به 8 هزار استفاده کرد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت WiFi، می توان به استفاده از کابل، به سایر دستگاه های دیجیتالی همچون گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، دستگاه های مدیا پلیر و ... متصل کرد. در نتیجه محدودیت قرار دادن برای مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده وجود ندارد.

این دستگاه مینی ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز است و میزان مصرف برق آن به 92 وات می رسد. علاوه بر آنکه تجهیز به سیستم هیت سینک مسی است و از 9330 فن برای خنک کردن دستگاه استفاده می کند. طول عمر لامپ مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده بسیار بالا است و به همین دلیل گزینه کاربردی برای برگزاری کنفرانس ها و همایش به شمار می رود چون برای مدت زمان طولانی نیاز به روشن نگه داشتن دستگاه ویدئو پروژکتور دارند. هم اکنون جهت مشاهده جزئیات دیگر مشخصات فنی و قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()