دستکش ایمنی یک وسیله حفاظتی است که برای محافظت دست ‌ها از خطرات مختلف استفاده می‌ شود. معمولاً این دستکش کار  از مواد مختلفی مانند لاتکس، نایلون، نیتریل، پلی‌اورتان، وینیل یا چرم تولید می‌ شوند و برای جلوگیری از آسیب ‌های مختلف نظیر بریدگی، خراش، سوختگی، شوک الکتریکی، تماس با مواد شیمیایی خطرناک و غیره استفاده می ‌شوند. خرید دستکش ‌کار در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، پزشکی، آشپزخانه، باغبانی، خدمات بهداشتی و درمانی و غیره صورت می گیرد. این دستکش ‌ها به کاربران کمک می‌ کند تا در معرض خطرات حاد و ضربه‌ های ناگهانی قرار نگیرند و از آسیب به دست ‌های خود جلوگیری کنند. فروشگاه رادین ایمن مبتنی بر نیاز بازار، انواع دستکش کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، کمربند ایمنی و ... را به فروش می رسانند.

کاربردهای مهم دستکش کار

دستکش ‌های کار برای محافظت دست ‌ها در هنگام انجام کارهای مختلف و تماس با مواد خطرناک یا تیز استفاده می‌شوند. این دستکش‌ها به صورت عمومی برای موارد زیر استفاده می ‌شوند:

  • کارهای ساختمانی: در انجام کارهای ساختمانی، دستکش‌ کار برای محافظت از دست ‌ها در برابر خطراتی مانند ضربه، بریدگی، خوردگی و حرارت استفاده می‌ شوند.
  • کارهای صنعتی: در صنایع مختلف مانند صنایع فلزی، خودروسازی، الکترونیک و ... دستکش ایمنی برای پیشگیری خطرات جدی و خطرناک جهت دست‌ ها در برابر مواد شیمیایی، تیز، برنده و سوزاننده مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  • کارهای باغبانی و کشاورزی: در کارهای باغبانی و کشاورزی، بکارگیری دستکش کار می تواند از ورود خار و مواد شیمیایی به دست ها جلوگیری کند.
  • کارهای خدماتی و بهداشتی: در برخی موارد مانند خدمات بهداشتی، پاکسازی و آشپزخانه، برای جلوگیری از آلودگی و حفاظت از دست ‌ها در برابر مواد آلوده خرید دستکش کار می تواند مفید واقع گردد.

به طور کلی،   دستکش ایمنی   برای افزایش ایمنی و حفاظت از دست ‌ها در برابر خطرات مختلف در زمان انجام کارهای روزمره بکار برده می شوند. برای بررسی محصولات بیشتر و خرید آنلاین کفش کار می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

دستکش کار جزء تجهیزات ایمنی کار به شمار می رود. فروشگاه رادین ایمن در مدل و برندهای متفاوت، اقدام به فروش دستکش ایمنی می نمایند. صنایع مختلفی بایستی تجهیز به لوازم ایمنی منجمله دستکش کار هستند. به عنوان مثال:

  • صنایع الکترونیک و دستگاه ‌های حساس: جهت پیشگیری از برق گرفتگی می توانید نسبت به خرید دستکش کار عایق الکتریسیته اقدام کنید.
  • صنایع خودروسازی: در چنین صنایعی، خرید دستکش‌ ایمنی برای محافظت از دست‌ ها در برابر آسیب ‌های ناشی از استفاده با ابزارها و قطعات خودرو صورت می گیرد.

روند تولید دستکش کار

مراحل تولید دستکش کار ممکن است بسته به نوع مواد اولیه و فرآیند تولید متفاوت باشد، اما مراحل عمومی تولید دستکش ایمنی عبارتند از:

  • انتخاب مواد اولیه: در این مرحله، مواد اولیه برای ساخت دستکش ایمنی انتخاب می ‌شود. این مواد می ‌توانند لاتکس، نایلون، نیتریل، پلی‌اورتان، وینیل یا چرم باشند.
  • تهیه قالب: قالب ‌های مناسب برای ساخت دستکش‌ کار طراحی و ساخته می ‌شود. این قالب‌ ها برای دستکش ‌های مختلف شکل، اندازه و استفاده مناسب هستند.
  • ریخته‌گری: مواد اولیه به صورت مایع یا نرم وارد قالب می‌ شوند و تحت فشار و حرارت مناسب شکل گرفته و سفت شده و دستکش ‌های نهایی تولید می ‌شوند.
  • برش و دوخت: دستکش‌ کار تولید شده از قالب خارج شده و سپس برش داده و به شکل نهایی خود دوخته می ‌شوند.
  • بسته‌بندی: دستکش ‌های تولید شده بسته‌بندی شده و آماده برای عرضه به بازار می ‌شوند. بسته‌بندی مناسب برای حفظ کیفیت و نگهداری دستکش ‌ها در شرایط مناسب است.
  • کنترل کیفیت: در هر مرحله از تولید، دستکش ‌ها باید کنترل کیفیت شوند تا اطمینان حاصل شود که هر دستکش کار به طور صحیح ساخته شده و مناسب برای استفاده است.

این مراحل عمومی تولید دستکش ایمنی را شامل می‌ شود، اما به عوامل خاص هر فرآیند تولید بستگی دارد. در صورت نیاز به خرید انواع دستکش کار استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()