مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده یکی از محصولات جدید فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود که می توانید این دستگاه را متناسب با هر محیط اداری، تجاری و خانگی خریداری کنید. پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده ، بررسی مشخصات فنی این دستگاه به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر نسبت به انتخاب این مدل پروجکشن تصمیم بگیرید.

سفارش مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده  

در انتخاب یک مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده، چند فاکتور مهم و تاثیرگذار بر کیفیت و عملکرد آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

  • وضوح تصویر: یکی از مهم ‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک مینی ویدئو پروژکتور، وضوح تصویر است. اطمینان حاصل کنید که این دستگاه پروژکتور دارای وضوح بالا و توانایی پخش تصاویر با جزئیات دقیق است.
  • رزولوشن: رزولوشن تصویر نیز عامل مهم دیگر در خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده نمایشگر با کیفیت می باشد.
  • منبع نور: منبع نور پروژکتور نقش بسیار مهمی در کیفیت تصویر ایفا می ‌کند. لامپ LED با عمر طولانی و کیفیت بالا برای تولید تصاویر با رنگ ‌های زنده و وضوح بالا بسیار مناسب هستند.
  • پورت ‌های ورودی: بررسی پورت های مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital در انتخاب آن تأثیرگذار خواهد بود چون در این صورت به شما کمک می کند که بتوانید دستگاه خود را به منابع متعددی متصل نمائید.
  • کنترل از راه دور: وجود یک کنترل از راه دور کاربردی و جالب است که به شما امکان کنترل آسان تر پروژکتور را فراهم می ‌کند.
  • قابلیت اتصال به اینترنت: برخی از پروژکتورها دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند که به شما امکان دسترسی به محتوای آنلاین داشته باشید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین، بررسی دقیق مشخصات فنی و همچنین مشاهده قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

یک ویدئو پروژکتور با رزولوشن بالاتر تصاویر با کیفیت بهتری را پخش می ‌کند. مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون تجهیز به قابلیت و امکانات جدید است. هر چه میزان کیفیت و عملکرد دستگاه ویدئو پروژکتور بالاتر باشد، بیشتر رضایت مندی مخاطبان خود را برآورده می کند. با مراجعه به وب سایت فروشگاه نیزار کالا می توانید به بررسی کلیه مشخصات فنی و در نهایت خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده بپردازید.

بررسی مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital

لازم به ذکر است که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در ایران، می ‌توانید یک مینی ویدئو پروژکتور هوشمند وای فای دار همراه با پرده را برای محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، مدارس و دانشگاه ها انتخاب کنید. مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده به فروش می رسد و این چنین متناسب با محیط های مختلف، می توانید از قابلیت های این دستگاه برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا استفاده نمائید. این چنین متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital دارای لامپ های LED با طول عمر 50 هزار ساعت می باشد که قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف و همچنین قرارگیری بر زمین را دارد. این دستگاه مینی ویدئو پروژکتور دارای وزن تقریی 1.5 کیلوگرم با ابعاد کوچک است و بدین ترتیب دارای قابلیت جابجایی آسان می باشد. این ویدئو پروژکتور از لنز LED برخوردار بوده و دارای صفحه نمایشگر با وضوح تصویر بالا 1080*1920 پیکسل می باشد.

در صورت تمایل به بررسی جزئیات دیگر مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید و در نهایت به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر، سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()