خرید ساچمه تفنگ بادی را می توانید از طریق مراکز عرضه تجهیزات طبیعت گردی انجام دهید. تفنگ بادی یکی از رایج ترین انواع تفنگ موجود در بازار محسوب می گردد که افراد زیادی خواستار تهیه آن هستند. مجموعه طبیعت نو یکی از مراکز معتبر و شناخته شده ای است که دارای مجوز برای فروش انواع تفنگ بادی و همچنین فروش ساچمه های تفنگ بادی می باشند. هنگام خرید ساچمه تفنگ بادی بایستی به یک سری فاکتورهای مهم توجه نمائید و مبتنی بر آن، بهترین محصول را خریداری کنید.

خرید ساچمه تفنگ بادی با کیفیت

جهت ساخت اکثر ساچمه های تفنگ بادی از فلز سرب استفاده می شود ولی به خاطر ممنوعیت کاربرد ساچمه های سربی در برخی از کشورها، از آلیاژ متفاوت منجمله ترکیبات فلزات فولاد، تنگستن، نیکل، آهن، برنج و ... استفاده می کنند. در نتیجه زمان خرید ساچمه تفنگ بادی، بررسی جنس ساچمه حائز اهمیت است. عمدتاً ویژگی ساچمه تفنگ بادی مرغوب منطبق بر استانداردهای بین المللی ساخته می شود و دارای وزن اندک، کیفیت ساخت بالا و همچنین شکل ظاهری با هندسی ایرودینامیک می باشد.  در حال حاضر خرید ساچمه تفنگ بادی را می توانید در مدل های متفاوت انجام دهید که عبارتند از:

  • ساچمه سر تخت: معمولاً این نوع ساچمه به منظور هدف زنی دقیق منجمله تمرینات تیراندازی به کار برده می شود.
  • ساچمه سر تیز: این نوع خرید ساچمه تفنگ بادی به منظور ایجاد جراحت عمیق می باشد و افرادی که قصد شکار دارند، بیشتر این نوع ساچمه را انتخاب می کنند.
  • ساچمه توخالی یا سرگرد: این نوع ساچمه نیز دارای قدرت نفوذپذیری و تخریب گری بالا می باشد ولی از سرعت اندک برخوردار است.
  • ساچمه نوک گنبدی یا گنوم: همواره خرید ساچمه تفنگ بادی در این مدل بیشتر صورت می گیرد چون از بالستیک بالا یا همان شکل هندسی مناسب برخوردار است.

هم اکنون جهت خرید آنلاین ساچمه تفنگ بادی می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه کنید.

ساچمه تفنگ بادی با ابعاد و جنس متفاوت ساخته می شود و به همین دلیل افرادی که تا کنون تجربه تیراندازی با این اسلحه را ندارند، در انتخاب نوع ساچمه ممکن است دچار اشتباه شوند. مجموعه طبیعت نو به منظور راهنمایی بیشتر مشتریان خود، این مقاله را به موضوع خرید ساچمه تفنگ بادی اختصاص داده‌اند. این چنین متناسب با نیاز و استفاده ای که از تفنگ بادی دارند، می توانند بهترین نوع ساچمه را خریداری کنند. فروش ساچمه تفنگ بادی از طریق سایت انجام دهید.

خرید ساچمه تفنگ بادی مرغوب و استاندارد

جهت خرید ساچمه تفنگ بادی، آگاهی داشتن نسبت به جنس و مدل های متنوع آن، به شما کمک می کند که بتوانید بهترین نوع ساچمه را خریداری کنید. از جمله ویژگی های ساچمه مرغوب می توان به داشتن وزن مناسب و شکل ظاهری مناسب از نظر ایرودینامیک بودن اشاره نمود. لازم به ذکر است که ساچمه های غیر استاندارد امکان تیراندازی دقیق را برای فرد مهیا نمی سازد. هنگام خرید ساچمه تفنگ بادی بایستی به وزن هر واحد آن توجه نمائید چون بایستی به طور دقیق سنجیده شود. به عنوان مثال گرین واحد اندازه گیری و سنجش ساچمه محسوب می گردد و معادل 0.0647 گرم است و متناسب با تعداد ساچمه در داخل بسته بندی، محاسبه وزن کامل ساچمه ها مشخص می گردد.

پیش از خرید ساچمه تفنگ بادی، بایستی اطلاعات جامع نسبت به انواع ساچمه و ویژگی های آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت هدف زنی شما در موقعیت های مختلف منجمله شکار، مسابقه تیراندازی و ... دارد. لازم به ذکر است که خرید ساچمه تفنگ بادی را می توانید از میان انواع مدل زیر انجام دهید:

  • ساچمه گرد
  • ساچمه مگنوم
  • ساچمه سرگود
  • ساچمه سر تیز
  • ساچمه سر تخت

جهت مشاهدۀ مدل های موجود و در عین حال خرید ساچمه تفنگ بادی به صورت آنلاین با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید.

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()