دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T46 به عنوان یک محصول نسل جدید و هوشمند، دارای رزولوشن بالا مانند HD و Full HD  است که تصویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق را به نمایش می گذارد. توسط فروشگاه نیزار کالا امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 برای علاقه مندان فرام می باشد. همانطور که می دانید، از دستگاه های پروژکتور در فضاهای متعددی استفاده می شود که در ادامه این پست به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت. گسترش فروش این ویدئو پروژکتور پیشرفته به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید، انواع پورت ورودی و خروجی و همچنین قابلیت ارتباط بی سیم یا همان وای فای می باشد.  

موارد کاربرد ویدئو پروژکتور T46

ویدئو پروژکتور مدل T46 برای محیط ‌های مختلف و برنامه‌ های متنوع قابل استفاده است. برخی از مواردی که می ‌توانید از این دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده کنید عبارتند از:

  • مراکز آموزشی: خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 برای نمایش محتوای آموزشی، نمودارها، فیلم‌ها و تصاویر در کلاس‌های درسی بسیار مناسب است.
  • سالن های نمایشگاه و کنفرانس: این ویدئو پروژکتور برای نمایش محتوای تبلیغاتی، اطلاعاتی و تصاویر در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات مختلف مناسب است.
  • سینما خانگی: با وضوح بالا و کیفیت تصویر عالی، ویدئو پروژکتور مدل T46 اندرویدی برای تجربه سینمای خانگی فوق العاده است.
  • جلسات تحقیقاتی و ارائه‌ها: از آنجا که این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت اتصال به دستگاه ‌های خارجی است، برای ارائه اطلاعات و تصاویر در جلسات تحقیقاتی و ارائه ‌های حرفه ‌ای مناسب است.
  • محیط‌ های تفریحی: برای نمایش فیلم‌ ها، بازی ‌ها و تجربه های تفریحی دیگر در محیط ‌های تفریحی مانند رستوران ها، کافه ‌ها و سالن‌ های بازی مناسب است.

جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور مدل T46 و خرید آنلاین این دستگاه پیشرفته که به عنوان یک ابزار چند منظوره بسیار کارآمد عمل می‌کند، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()