ویدئو پروژکتور نوعی دستگاه الکتریکی می باشد که پیشرفت فناوری بر ارتقاء آن مؤثر بوده و به نوعی باعث کاهش ابعاد و وزن این دستگاه پرکاربرد شده است. بیش از گذشته شاهد گسترش تنوع طرح و مدل دستگاه های ویدئو پروژکتور هستیم تا بدین ترتیب بتوانند کارایی این محصول را نسبت به مدل های قدیمی ارتقاء دهند. امروزه فروش ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. در ادامه متن به برخی از امکانات دستگاه های ویدئو پروژکتور دیجیتالی می پردازیم که توسط فروشگاه نیزار کالا در مدل های متفاوت به فروش می رسند.

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته

دستگاه‌های ویدیو پروژکتور نسل جدید دارای امکانات پیشرفته و جذابی هستند که تجربه استفاده از آن ‌ها را بهبود می ‌بخشند. برخی از قابلیت ‌های مهم و جدید این دستگاه ‌ها عبارتند از:

  • تجهیز نمودن به قابلیت‌های هوشمند: اکثر انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته دارای امکانات هوشمندی مانند اتصال به اینترنت، پشتیبانی از برنامه ‌های هوش مصنوعی، کنترل صوتی و تصویری، و قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند دیگر با امکان WiFi هستند.
  • افزایش پورت ‌های ورودی و خروجی: ویدئو پروژکتورهای نسل جدید مجهز به انواع پورت‌ اتصال همچون HDMI، USB،VGA  و ... هستند که قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ دیجیتال دیگر را فراهم می ‌کنند.
  • سیستم صوتی قوی: انواع ویدئو پروژکتور هوشمند دارای سیستم صوتی قوی و با کیفیت هستند که تجربه صدای فراگیر و واضح را بوجود می آورند.

با توجه به این قابلیت‌ها، خرید ویدئو پروژکتور به عنوان یک ابزار پرکاربرد و پرافتخار در محیط ‌های مختلف صورت می گیرد و می توان از آن برای نمایش فیلم، سریال، بازی کامپیوتری و غیره استفاده نمود. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()