ویدئو پروژکتور دستگاهی است که داده‌ ها و تصاویر ورودی از کامپیوتر، لب تاپ، دوربین دیجیتال، تلفن همراه و غیره را دریافت کرده و آن را به صورت بزرگتر بر روی صفحه نمایش به نمایش در می‌ آورد. از   ویدئو پروژکتور  ها در سالن‌ های همایش، محیط‌ های کاری ، محیط‌ های آموزشی و غیره استفاده می‌ شود. اگر می‌خواهید تصاویر و ویدئو ها را به صورت گروهی تماشا کنید داشتن یک ویدئو پروژکتور می‌ تواند لذت بخش باشد. همچنین در محیط‌ های کاری برای برگزاری جلسات از ویدئو پروژکتور استفاده زیادی می‌ شود. در زمان خرید ویدئو پروژکتور دقت داشته باشید که این دستگاه در انواع مینی ویدئو پروژکتور و ویدئو پروژکتور اندرویدی وجود دارد که این نوع از دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور مدرن و پیشرفته هستند و استفاده آسانی دارند. قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس مشخصات فنی دستگاه و مدل آن در نظر گرفته می‌ شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. 

قیمت ویدئو پروژکتور

 در زمان  خرید ویدئو پروژکتور یکی از فاکتور های مهم قیمت ویدئو پروژکتور است. مشخصات فنی دستگاه ویدئو پروژکتور از جمله رزولوشن ، کنتراست تصاویر، قابلیت وای فای ، درگاه‌ های ورودی و غیر دارای تفاوت‌ هایی می‌ باشند و هر چه امکانات این دستگاه بیشتر باشد، قیمت ویدئو پروژکتور بالاتر خواهد بود. همچنین برند یکی از موارد مهم در تعیین قیمت ویدئو پروژکتور است. سازندگانی که دستگاه‌های ویدئو پروژکتور را با کیفیت بالاتری به تولید می‌ رسانند، قیمت‌ های بالاتری را برای محصولاتشان در نظر گرفته‌ اند فروشگاه نیزار کالا تنوع بالایی از دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور را گردآوری نموده و فروش ویدئو پروژکتور را با نازل‌ ترین قیمت ارائه می‌ کند. برای خرید ویدئو پروژکتور می‌توانید از طریق سایت این مجموعه به صورت اینترنتی اقدام کنید.

ویدئو پروژکتور ها در زمان گذشته در برخی از محیط‌ ها مانند محیط‌ های آموزشی ، سالن‌ های همایش و کنفرانس به کار می‌ رفت اما امروزه با گسترش تولید دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور ، انواع ویدئو پروژکتور ها در محیط‌ های مختلف حتی منازل مورد استفاده قرار می‌ گیرند. ویدئو پروژکتور های نسل جدید شامل ویدئو پروژکتور های جیبی هستند که در ابعاد کوچک‌ تر به تولید می‌ رسند. این ویدئو پروژکتور ها را می‌ توانید به همراه خود به محیط‌ های مختلف برده و از آن بدون استفاده از سیم و کابل استفاده کنید. ویدئو پروژکتور های جیبی به اندازه تلفن همراه بوده و می‌ توان آن را به راحتی به محیط‌ های دیگر انتقال داد. در صورتی که می‌ خواهید خرید ویدئو پروژکتور جیبی را انجام دهید از طریق سایت نیزار کالا می‌توانید تنوع بالایی از این دستگاه‌ ها را مشاهده کنید و خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. قیمت ویدئو پروژکتور در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

 امروزه تنوع دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور جیبی بسیار زیاد است و افراد باید در خرید ویدئو پروژکتور ها دقت کنند که در صورتی که می‌خواهند از این دستگاه برای به نمایش درآوردن اطلاعات استفاده کنند لازم است که کیفیت تصاویر ویدئو پروژکتور بسیار بالا باشد. هرچه دستگاه ویدئو پروژکتور دارای کیفیت بالاتری باشد و قابلیت‌ های بیشتری داشته باشد ، قیمت ویدئو پروژکتور بالاتر خواهد بود.

 فروش ویدئو پروژکتور

در صورتی که می خواهید نوع مناسبی از دستگاه های ویدئو پروژکتور را تهیه کنید ، همکاران ما در نیزار کالا به شما مشاوره های لازم را ارائه می دهند. شما از طریق سایت این مجموعه می توانید انواع دستگاه های ویدئو پروژکتور را مشاهده کرده و انواع ویدئو پروژکتور مورد نظر را به راحتی و از طریق فروشگاه به صورت اینترنتی انجام دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 71
نمایش همه
علاقه مندی ها ()