کفش ایمنی نگهبان نیز منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی از جمله EN ISO 20345:2011 یا ANSI Z41-1999  تولید می شوند. این چنین مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی و ضربات شدید دارند. کفش ایمنی نگهبان به نحوی تولید شوند که بایستی دارای لایه‌های ضدآب باشد تا در شرایط مرطوب محافظت مناسبی برای پاها فراهم کند. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نیاز توانسته اند انواع کفش کار در برندهای معتبر منجمله کفش ایمنی نگهبان، کفش ایمنی ایمن ترن، کفش ایمنی ایمن پیما و ... به بازار عرضه نمایند.

موارد خرید کفش ایمنی نگهبان

نکات متعددی در انتخاب و  خرید کفش ایمنی نگهبان  وجود دارد که بایستی خریداران توجه ویژه نسبت به این موضوع مهم داشته باشند.. استفاده از کفش ایمنی نگهبان باید در موارد زیر در نظر گرفته شود:

  • محیط‌های کاری خطرناک: در صنایعی که خطراتی مانند ضربه، فشار، برش، خطرات شیمیایی یا حرارتی وجود دارد، استفاده از کفش ایمنی نگهبان نوع ضد اسید و ضربه الزامی است.
  • کارهای سنگین و فشار زیاد: در کارهایی که نیاز به حمل و جابجایی بارهای سنگین و فشار زیاد بر پاها وجود دارد، استفاده از کفش ایمنی ضروری است.
  • کارهای انجام شده در ارتفاع: در صورت انجام کارها در ارتفاع و بالای سطح، استفاده از کفش ایمنی نگهبان با پاشنه‌های مقاوم به لغزش و ضربه الزامی است.
  • محیط‌های خطرناک برق: در صورت کار در محیط‌های خطرناک برق، استفاده از کفش ایمنی نگهبان با عایق الکتریکی ضروری است.
  • محافظت در برابر آسیب‌های پا: هرگونه فعالیت یا کاری که به پاها آسیب وارد کند، نیازمند استفاده از کفش ایمنی مناسب است.

به طور کلی، استفاده از کفش ایمنی نگهبان در هر موقعیتی که حفاظت از سلامت و ایمنی پاها ضروری است، توصیه می‌شود. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی تولید و همچنین خرید آنلاین  کفش ایمنی نگهبان می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 63
نمایش همه
علاقه مندی ها ()