ویدئو پروژکتور مدل T46 از جمله محصولات محبوب فروشگاه نیزار کالا محسوب می گردد که می توانید متناسب با هر محیطی، این نوع دستگاه پروژکتور پرتابل را خریداری نمائید. اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور برای محیط هایی همچون مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مدارس، سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر، اتاق مذاکرات و ... هستید، قادر به استفاده از قابلیت های پیشرفتۀ این دستگاه پروجکشن خواهید بود. فروش ویدئو پروژکتور مدل T46  در دسته بندی نسل جدید دستگاه های پروژکتور در سطح بازار صورت می پذیرد. در نتیجه افرادی که برای مدت زمان طولانی قصد روشن نگه داشتن دستگاه پروژکتور را دارند، خرید ویدئو پروژکتور T46 را به آنان پیشنهاد می دهیم.

شاخص های مهم در خرید ویدئو پروژکتور T46

همانطور که می دانید، انتخاب و خرید دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T46 بر اساس یک سری شاخص های معین انجام می پذیرد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم :

  • نسبت تصویر
  • وضوح تصویر
  • میزان کنتراست
  • میزان مصرف برق
  • سایز پرده نمایشگر
  • نوع اتصالات و پورت
  • شدت روشنایی تصویر
  • مقدار رزولوشن نمایشگر
  • میزان تصحیح زاویه تصویر

هر کدام از عوامل مذکور بر روی انتخاب دستگاه ویدئو پروژکتور تأثیرگذار هستند چون ارتباط مستقیم با مدت زمان ماندگاری و کیفیت خروجی تصویر خواهد داشت. میزان مصرف برق این نوع ویدئو پروژکتور به میزان 120 وات است و متأسفانه دارای باتری مجزا نمی باشد. از جمله پورت های به کار رفته در ویدئو پروژکتور T46 می توان به پورت آدیو، اچ دی ام آی، یو اس بی و اس ویدئو اشاره نمود. این در حالی است که دارای ورودی میکروفن و بلندگو می باشد. جهت اطلاع از   قیمت ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات موجود، همراه با گارانتی معتبر ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را سفارش دهید.

ویدئو پروژکتور مدل T46 از جمله دستگاه های پیشرفتۀ موجود در بازار محسوب می گردد و افراد زیادی خواستار خرید این دستگاه هستند. بر اساس تاریخچه استفاده از دستگاه های پروجکشن، هم اکنون با آسودگی خاطر می توانید متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوت، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 نمائید. این نوع دستگاه پروژکتور تجهیز به سیستم عامل اندروید نسخۀ 9 می باشد که امکان کاربری آسان و همچنین تنظیمات قسمت های مختلف دستگاه را به اپراتور می دهد. بنابراین مجموعه های برگزار کنندۀ همایش و کنفرانس، دانشگاه ها، شرکت ها و ... می توانند از طریق فروشگاه نیزار کالا اقدام به خرید ویدئو پروژکتور T46 نمایند که از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار است.

معرفی انواع پورت ویدئو پروژکتور مدل T46

برخی از مهمترین پورت های ویدئو پروژکتور مدل T46 عبارتند از :

  • خروجی S-Video
  • پورت HDMI
  • پورت Audio
  • پورت USB
  • ورودی میکروفن

لازم به ذکر است که این دستگاه پروژکتور نیز از فناوری پیشرفته تبعیت نموده و تجهیز به قابلیت ارتباط با امواج WiFi با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی هوشمند می باشد. طول عمر مفید لامپ LED در حالت معمولی و ECO به میزان 50 هزار ساعت می باشد. ویدئو پروژکتور مدل T46 دارای لنز LED با قابلیت زوم است، ضمن آنکه امکان تصحیح زاویه تصویر را به میزان 15 الی 40 درجه در راستای افقی و عمودی را برای کاربر فراهم می آورد.

سایز پرده نمایشگر در دستگاه مینی ویدئو پروژکتور هوشمند T46، بین 50 الی 200 اینچ می باشد و قابلیت پذیرش گیری سیگنال بین دستگاه و صفحه نمایش به مقدار 1.5 الی 4.5 متر می باشد. میزان وضوح تصویر و رزولوشن نمایشگر این دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار به میزان 1080*1920 پیکسل می باشد. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 با تخفیفات ویژه و قیمت ارزان تر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()