فروشگاه رادین ایمن یکی از با سابقه ترین مراکزی است که در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی فردی فعالیت می کنند و در لیست محصولات خود، انواع کفش ایمنی را در برندهای معتبر، در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند. همانطور که می دانید، حادثه به هیچ عنوان خبر نمی کند و به هیمن دلیل افرادی که در محیط های کاری پر مخاطره فعالیت می کنند، بایستی تجهیزات ایمنی مطمئن و استاندارد در اختیار داشته باشند. در نتیجه جهت خرید کفش ایمنی بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی محصول مورد نظر داشته باشید.

ویژگی های مناسب ترین کفش ایمنی

کفش ایمنی یک نوع کفش است که برای حفاظت از پاها در مقابل خطرات مختلف، مانند ضربه، فشار، برش، حرارت و مواد شیمیایی طراحی شده است. این کفش‌ها برای استفاده در محیط‌های کاری، صنعتی، ساختمانی و حتی برخی ورزش‌ها مناسب هستند. ویژگی‌های اصلی کفش ایمنی عبارتند از :

  • مقاومت در برابر ضربه : کفش‌های ایمنی دارای قسمت‌های مقاوم در برابر ضربه هستند که پا را از آسیب ناشی از ضربات و فشارهای ناگهانی محافظت می‌کنند.
  • مقاومت در برابر برش : این کفش‌ها دارای سطوح مقاوم در برابر برش و بریدگی هستند تا پاها را در معرض خطرات برشی قرار ندهند.
  • مقاومت در برابر حرارت : برخی از کفش‌های ایمنی دارای قابلیت مقاومت در برابر حرارت هستند که مناسب برای استفاده در محیط‌های داغ یا در معرض حرارت مستقیم می‌باشند.
  • ضد لغزش : کفش‌های ایمنی دارای سطوح ضد لغزش هستند تا از احتمال لغزیدن و سقوط جلوگیری کنند.
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی : برخی از کفش‌های ایمنی دارای مقاومت در برابر تماس با مواد شیمیایی هستند تا از آسیب به پاها در اثر تماس با مواد شیمیایی جلوگیری کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مرکز   فروش کفش ایمنی و در نهایت خرید آنلاین کفش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

در این مقالۀ کوتاه به برخی از ویژگی های مهم کفش ایمنی خواهیم پرداخت تا در صورت تمایل به خرید تجهیزات ایمنی فردی، بتوانید محصول با کیفیت و استاندارد خریداری نمائید. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نوع حرفه ای که بدان مشغول هستند، امکان خرید کفش ایمنی استاندارد را برای عموم مشتریان منجمله کارفرمایان فراهم نموده اند. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که در محیط کاری پر خطر فعالیت می کنید، متناسب با نیاز می توانید بهترین کفش ایمنی مورد نیاز را از میان محصولات موجود خریداری نمائید :

  • کفش ایمنی ضد لغزش
  • کفش عایق رطوبت و آب
  • کفش ایمنی نسوز و عایق حرارت
  • کفش ایمنی ضد ضربه و مستحکم
  • کفش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی
  • کفش ایمنی ضد الکتریسیته و عایق برق

مزیت تجهیز بودن به کفش ایمنی

همانطور که می دانید، با انتخاب کفش ایمنی استاندارد، پاها را می توانید در برابر ضربات شدید محفوظ نگه دارید. در نتیجه متناسب با محیط کار و خطرات احتمالی پیش رو بایستی بهترین خرید کفش ایمنی را داشته باشید. لازم به ذکر است که کفش کار مناسب بایستی ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • راحتی و انطباق با پا : کفش‌های ایمنی باید راحت و مناسب برای پا باشند تا از احساس ناراحتی و خستگی در طول روز جلوگیری کنند.
  • سبک و دوام : کفش‌های ایمنی باید سبک و همچنین دوام داشته باشند تا بتوانند به طور مداوم در شرایط سخت استفاده شوند.
  • استانداردهای ایمنی : کفش‌های ایمنی باید با استانداردهای ایمنی مخصوص ( مانند ASTM 2413 ) سازگار باشند تا تضمین شود که این کفش‌ها واقعاً به عنوان کفش‌های ایمنی مناسب شناخته شوند.

به طور کلی، کفش‌های ایمنی باید تمام ویژگی‌های فوق را دارا باشند تا به عنوان یک وسیله حفاظتی مؤثر در محافظت از پاها علیه خطرات مختلف شناخته شوند.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()