ویدئو پروژکتور دستگاهی است که داده‌ های ورودی از قبیل تصاویر، ویدئو و انواع فایل ‌ها را به صورت بزرگ نمایی بر روی پرده نمایش یا دیوار ایجاد می ‌کند. ویدئو پروژکتور ها دستگاه ‌هایی بسیار کاربردی هستند که امروزه از این دستگاه در محیط ‌های آموزشی ، سالن ‌های همایش و کنفرانس ، منازل، محیط‌ های کاری و غیره استفاده می‌ شود. تصاویری که ویدئو پروژکتور به نمایش می ‌گذارد بزرگتر از تلویزیون بوده و به همین جهت می ‌تواند برای مشاهده گروهی تصاویر کاربردی باشد. برای خرید ویدئو پروژکتور از طریق سایت نیزار کالا انواع مدل‌ های این دستگاه را مشاهده کنید و خریدتان را به صورت آسان انجام دهید. قیمت ویدئو پروژکتور در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

خرید ویدئو پروژکتور در تنوع بالا

 مجموعه نیزار کالا یک مجموعه کامل از انواع ویدئو پروژکتور ها است که مدل ‌های مختلف این دستگاه را با مشخصات مختلف در نظر گرفته است تا افراد بتوانند به راحتی مدل مورد نظر را تهیه کنند. شما می ‌توانید از ویدئو پروژکتور برای آموزش گروهی استفاده کنید و افراد به صورت هماهنگ با هم آموزش ‌ها را دریافت کنند و یا از ویدئو پروژکتور در منازل برای مشاهده تصاویر و ویدئو های خانوادگی استفاده کنید و از بازی هیجان انگیز لذت ببرید همچنین برای جلسات کاری می ‌توانید از ویدئو پروژکتور استفاده کنید.

 قیمت ویدئو پروژکتور با توجه به مشخصات آن به صورت مختلف در نظر گرفته می‌شود و هرچه کیفیت دستگاه و مشخصات فنی آن بهتر باشد در نتیجه قیمت آن بالاتر خواهد بود. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مجموعه نیزار کالا مراجعه نمایید انواع دستگاه ‌ها و مشخصات آن را مورد بررسی قرار داده و در نهایت دستگاهی متناسب با نیاز را تهیه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 67
نمایش همه
علاقه مندی ها ()