ویدئو پروژکتور مدل T24 توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته است چون تجهیز به قابلیت های پیشرفته می باشد. این دستگاه ویدئو پروژکتور از تولیدات برند نیزار کالا محسوب می گردد و مبتنی بر فناوری پیشرفته توانسته اند تولید و روانۀ بازار نمایند. از جمله مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T24 می توان به داشتن سیستم عامل اندروید و قابلیت ارتباط با امواج WiFi اشاره نمود. بنابراین امکان اتصال بدون کابل بین دستگاه ویدئو پروژکتور و همچنین سایر دستگاه های منبع همچون لپ تاپ، تبلت، ایکس باکس، پلی استیشن، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی و ... وجود دارد. هم اکنون از طریق فروشگاه نیزار کالا به سهولت می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T24 نمائید.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T24

این نوع دستگاه پروژکتور دارای روشنایی 1900 انسل لومن، کیفیت بالای تصویر اچ دی و کنتراست 1 به 1800 می باشد. از نظر رابط های سخت افزاری می توان گفت: ویدئو پروژکتور T24 دارای پورت های HDMI،  Audio،  AV و USB می باشد. بدین ترتیب به سهولت می توان اکثر دستگاه های دیجیتالی را به این نوع ویدئو پروژکتور متصل نمود و از آن به عنوان یک وسیلۀ پخش کنندۀ داده های تصویری استفاده کرد. هم اکنون از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T24 می توان در میحط های آموزشی، شرکت ها، کارخانجات و غیره استفاده نمود.

این در حالی است که جهت برگزاری کنفرانس و همایش های مختلف می توانند از امکانات ویدئو پروژکتور مدل T24 استفاده نمود. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در خصوص مشخصات فنی و قیمت ویدئو پروژکتور T24  می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی جزئیات مرتبط به مشخصات فنی دستگاه، با تخفیفات ویژه می توانید بهترین دستگاه پروژکتور را خریداری نمائید.

ویدئو پروژکتور مدل T24 یکی دیگر از محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که می توانید از قابلیت های آن بهره مند گردید. همانطور که می دانید از گذشته تا کنون شاهد بکارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور در محیط های آموزشی و همچنین شرکت ها و مؤسسات مختلف هستیم چون دارای قابلیت پخش داده های تصویری توسط چنین دستگاه های دیجیتالی می باشیم. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور مدل T24 هستید، می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. متناسب با نوع کاربری که برای دستگاه ویدئو پروژکتور در نظر گرفته اید، می توانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت نمائید.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T24

برخی از ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل T24 می توان به قابلیت ارتباط با دیگر دستگاه های دیجیتالی از طریق بلوتوث اشاره نمود. علاوه بر آنکه امکان ارتباط با امواج WiFi را فراهم می آورد. مینی ویدئو پروژکتور مدل T24 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9، کنتراست 1 به 1800، شدت روشنایی 1900 لومنز ، کیفیت تصویر HD، اسپیکر، صفحه نمایشگر قابل تغییر سایز 30 الی 200 اینچ، لامپ LED و لنز LED اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که دارید، می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور برای مشاهدۀ فیلم و سریال و یا تدریس مطالب آموزشی استفاده نمائید.

از دیگر ویژگی های خاص ویدئو پروژکتور مدل T24 می توان به قابل حمل بودن آن اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از قابلیت های آن بهره مند گردید. اگر در پی استفاده از امکانات پیشرفته هستید، می توانید از این دستگاه پروژکتور استفاده نمائید. این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است که قابلیت کاهش نمودن تداخل نویز را دارد و می تواند صدای مورد نیاز را شفاف تر پخش کند. جهت مشاهدۀ جزئیات مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T24 و خرید آنلاین این دستگاه همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()