ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله دستگاه های پروژکتور پیشرفته موجود در بازار به شمار می رود. این دستگاه پروژکتور از محصولات پرفروش برند نیزار کالا محسوب می گردد که دارای مشخصات فنی پیشرفته می باشد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید  ویدئو پروژکتور مدل T44 هستند، می توانند پس از بررسی مشخصات فنی آن، تصمیم گیری درستی داشته باشند. فروشگاه نیزار کالا در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش  ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44 با قابلیت WiFi دار گردند.

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 وای فای دار

از دیگر مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور T44 می توان به وزن تقریبی 2 کیلوگرم و ابعاد کوچک 228*195*100 میلی متر اشاره نمود. این دستگاه پروژکتور دارای لنز LED با قابلیت زوم کردن و همچنین لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت می باشد. لازم به ذکر است که مینی ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد که به سهولت می توان تنظیمات تصویر خروجی و ابعاد آن را انجام داد.

اگر به دنبال استفاده از امکانات پیشرفته در محیط آموزشی و یا اداری و تجاری هستید، می توانید از امکانات و قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44 و  ویدئو پروژکتور مدل T48 استفاده نمائید. این دستگاه دارای قابلیت پخش تصاویر با وضوح 1920*1080 پیکسل، کنتراست 1:800، شدت روشنایی 5 هزار و نسبت تصویر 16 به 9  و 4 به 3 می باشند. این نوع ویدئو پروژکتور دارای قابلیت پخش داده های صوتی و تصویری به صورت فایل و داکیومنت می باشد. ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای پرده نمایشگر در سایز 50 الی 200 اینچ می باشد که قابلیت سیگنال گیری تا فاصلۀ 4.5 متر را دارد. بنابراین متناسب با محیط اتاق، می توانید پس از بررسی اجمالی مشخصات فنی و قیمت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44، از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

ویدئو پروژکتور مدل T44 از محصولات برند معتبر نیزار کالا به شمار می رود. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید یک دستگاه پروژکتور وجود دارد که باعث گردیده این مقالۀ کوتاه به این منظور تهیه گردد. کاربرد دستگاه پروژکتور بسیار گسترده می باشد و این مسئله باعث گردیده در داخل کشور شاهد فعالیت مراکز تولید کنندۀ ویدئو پروژکتور باشیم. در نتیجۀ چنین اتفاقی، فروش ویدئو پروژکتور مدل T44 توسط فروشگاه نیزار کالا در سطح بازار انجام می پذیرد. بدین ترتیب مراکز آموزشی، شرکت ها و سازمان های مختلف به منظور تأمین دستگاه پروژکتور پیشرفته می توانند این انتخاب را داشته باشند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور T44

از ویژگی های ظاهری ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان به سبک بودن و ابعاد کوچک آن اشاره نمود. در نتیجه این دستگاه از جمله انواع مینی ویدئو پروژکتور به شمار می رود که دارای قابلیت های پیشرفته مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9 می باشد. ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای قابلیت وای فای و ارتباط بدون کابل با دستگاه های منبع دیجیتال همچون لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن هستند.

بنابراین افرادی که علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی در منزل هستند، می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقدام نمایند. این دستگاه پروژکتور دارای قابلیت پخش داده های تصویری با وضوح بالا و HD با رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد. ضمن آنکه دارای پرده نمایشگر در سایز 50 الی 200 اینچ می باشد و قابلیت پخش داده ها را از طریق دستگاه در فاصلۀ 1.5 الی 4.5 متر دارد. از دیگر مشخصات فنی و قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان به کنتراست 1 به 8 هزار و شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز اشاره نمود. البته نوع لنز و لامپ این دستگاه پروژکتور، LED می باشد که قابلیت زوم برای لنز وجود دارد. جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()