ویدئو پرژکتور هوشمند  owlenz SD500از جمله محصولات برند النز محسوب می گردد که امکان خرید آن توسط صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می باشد. همانطور که می دانید، کاربرد گستردۀ دستگاه ویدئو پروژکتور را می توانید در مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی ملاحظه نمائید چون امکان پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ را برای افراد فراهم می آورد. اگر علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند  هستید، می توانید به فروشگاه النز مراجعه نمائید. با توجه به داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور، توانسته اند مدل های متنوعی از این نوع پروژکتور در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500Android هوشمند

از مشخصات فنی دستگاه ویدئو پرژکتور owlenz SD500 هوشمند می توان به داشتن ورودی های USB، HDMI و AV اشاره نمود. علاوه بر آنکه دارای اسپیکر 5W و خروجی هدفون3.5mm می باشد. ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500  دارای سیستم عامل اندروید است و قابلیت تنظیم کیستون دیجیتال را به میزان  40 درجه دارد. علاوه بر آنکه امکان پشتیبانی از تنظیمات کیستون چهار طرفه دیجیتال به صورت عمودی و افقی را دارد.

ویدئو پروژکتور هوشمند النز owlenz SD500Android دارای ابعاد 228*190*90 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم می باشد. رزولوشن این نوع ویدئو پروژکتور به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد که امکان پخش تصاویر اچ دی و فول اچ دی را فراهم می آورد. بدین ترتیب مؤسسات مراکز مختلف به منظور تأمین تجهیزات پخش کننده می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند اقدام نمایند. میزان کنتراست این دستگاه پروژکتور به میزان 1:3000 است و دارای شدت روشنایی 3200 لومن می باشد. در طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 از لامپ LED استفاده می شود که در حالت معمولی قابلیت پشتیبانی 30 هزار ساعت و حالت ECO به مقدار 50 هزار ساعت را دارد. جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور owlenz SD500 می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نمائید.

در این بخش شما را با برخی از مشخصات فنی ویدئو پرژکتور هوشمند owlenz SD500 آشنا می سازیم چون جزء یکی از محصولات پرفروش برند النز محسوب می گردد. دستگاه ویدئو پروژکتور کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون به عنوان یک وسیلۀ پخش کنندۀ تصویر می توان در محیط های مختلف از آن استفاده نمود. اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 هستید، ما را تا انتهای مقاله همراه کنید تا بیشتر با ویژگی و قابلیت های این دستگاه دیجیتالی آشنا شوید. فروشگاه النز در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش ویدئو پروژکتور owlenz SD500Android گردند که قابلیت پخش تصاویر اچ دی و فول اچ دی را دارد.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند

ویدئو پرژکتور owlenz SD500 هوشمند دارای قابلیت تصیحی زاویه تصویر به مقدار 15 درج دستی الی 45 درجه با ریموت کنترل را به صورت دیجیتال دارد. میزان شدت روشنایی این دستگاه پروژکتور برابر است با 3200 لومن و کنتراست 1 به 3 هزار می باشد. این در حالی است که نسبت تصویر نقطع به نقطه در سیستم فنی این دستگاه ویدئو پروژکتور به صورت 16:10 , 4:3 , 6:9 , 16:9 اسپکت ریتو می باشد. ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 دارای بلندگو 5 وات و لامپ از نوع LED می باشد که امکان پخش تصاویر در مدت زمان طولانی و در مجموع 30 هزار ساعت را فراهم می آورد. البته در حالت اکو، طول عمر لامپ این دستگاه پروژکتور به میزان 50 هزار ساعت می باشد.

مصرف برق این دستگاه پروژکتور به میزان 120 وات است و دارای نسبت کانونی 1.35:1 می باشد. جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500Android می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه و مشاهدۀ دقیق مشخصات فنی آنها، در نهایت می توانید بهترین تصمیم گیری را نسبت به خرید ویدئو پروژکتور اندروید النز با قابلیت پرتابل داشته باشید.

 فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()