در این مقاله تلاش داریم تا شما را با ویژگی و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T46 آشنا سازیم چونبا پیشرفت تکنولوژی مجموعۀ نیزار کالا توانسته اند بر تنوع محصولات خود افزوده و قابلیت های پیشرفته تر به آنها بیفزایند. اگر در پی خرید پروژکتور پرتابل با قابلیت های پیشرفته هستید، خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 می تواند نیاز شما را مرتفع سازد. نکات ارزشمند فراوانی در زمینۀ انتخاب و خرید دستگاه پروژکتور وجود دارد که باعث گردیده این مقاله بر اساس آن گردآوری شود.

قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T46

از قابلیت های این دستگاه پروژکتور می توان به رزولوشن Full HD با دقت 1920*1080 پیکسل اشاره نمود. از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T46 می توان برای پخش فیلم، تصویر و بازی استفاده نمود. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ دستگاه های پروژکتور، موفق به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور T46 گردند که دارای نسبت کنتراست 1 به 12 هزار می باشد. معمولاً این نوع دستگاه پروژکتور را می توانید برای محیط سالن های همایش و کنفرانس خریداری نمائید چون از طول عمر بالای لامپ برخوردار است.

این دستگاه پروژکتور دارای شدت روشنایی 5 هزار انسل لومن می باشد که قابلیت پشتیبانی از تنظیمات دیجیتال چهار طرفه در جهات افقی و عمودی را دارند. دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T46 تجهیز به سیستم عامل اندروید نسخۀ 9 می باشد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت ارتباط با امواج وای فای می باشد و بدین ترتیب می توان ارتباط میان این ویدئو پروژکتور T46 و سایر دستگاه های منبع دیجیتالی را بدون کابل فراهم آورند. ابعاد پرده نمایشگر این دستگاه پروژکتور بین 50 الی 200 اینچ می باشد. در نتیجه متناسب با محیط های مختلف می توانید از قابلیت های این دستگاه ویدئو پروژکتور بهره مند گردید. جهت خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

ویدئو پروژکتور مدل T46 از سوی بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون از قابلیت های پیشرفته برخوردار است. کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توانید در محیط های آموزشی، سالن های برگزاری همایش و کنفرانس ملاحظه نمائید. علت استقبال از فروش ویدئو پروژکتور، این است که می توان با استفاده از آن تصاویر را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان داد. پیش از خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 آگاهی داشتن نسبت به مشخصات فنی آن، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. فروشگاه نیزار کالا متناسب با مصارف گستردۀ این دستگاه دیجیتالی، اقدام به تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید می نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور T46 برای سالن همایش

از جمله قابلیت های مهم ویدئو پروژکتور مدل T46 می توان به رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل، کنتراست 1 : 12000، شدت روشنایی 5000 لومن، قابلیت زوم کردن، طول عمر بالای لامپ LED، داشتن لنز LED، پورت های ورودی AV، HDMI2، USB2 و ... اشاره نمود. در نتیجه متناسب با مصارف گستردۀ این دستگاه، می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 اقدام نمائید. با توجه به طول عمر بالای این دستگاه، بهترین کاربرد آن را می توانید در سالن های اجتماعات و برگزاری همایش و کنفرانس ملاحظه نمائید.

این دستگاه پروژکتور همچنین دارای قابلیت WiFi می باشد و بدین ترتیب امکان ارتباط بدون کابل با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی همچون گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، دوربین فیلمبرداری دیجیتالی و دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن وجود دارد. در نتیجه بر این موضوع مهم تأکید داریم، به سهولت می توانید ویدئو پروژکتور مدل T46 را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین خریداری نمائید. از مزایای این دستگاه پروژکتور می توانید در محیط های آموزشی و همچنین ایجاد سینمای خانگی و برگزاری دورهمی های دلنشین در کنار دوستان استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()