ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی محسوب می گردد که می توان از آن در محیط های آموزشی، شرکت ها، برگزار کنندگان همایش و کنفرانس استفاده نمود. تصاویر حاصل از دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توان بر روی پرده نمایشگر و یا دیور در ابعاد بزرگ به تعداد قابل توجهی از مخاطبین نشان داد. از این رو، در محیط های بزرگ که امکان نمایش تصاویر از لپ تاپ و کامپیوتر به مخاطبان وجود ندارد، تنها خرید ویدئو پروژکتور می تواند نیاز شما را مرتفع سازد. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان دستگاه های پروژکتور در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل نسخه اندروید گردند.

عوامل تعیین قیمت ویدئو پروژکتور

اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور هستید و نمی دانید کدام دستگاه را انتخاب کنید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با نکات مهم در این مقوله آشنا شوید. از جمله موارد مهمی که هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور بایستی مد نظر داشته باشید، شاخص های مهم منجمله سایز، ابعاد، نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، وضوح و کیفیت تصویر، طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور و قابلیت های آن می باشد.

هر کدام از موارد مذکور، بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشد. بنابراین هنگام خرید دستگاه های پروجکشن بایستی به طور دقیق مشخصات فنی آن را مطالعه نمائید. در واقع متناسب با فضایی که قصد استفاده از چنین دستگاهی را دارید، بایستی انتخاب درستی از ویدئو پروژکتور داشته باشید. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای و پخش تصاویر HD و FULL HD می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و سفارش خود را با ارزان ترین قیمت ویدئو پروژکتور ثبت کنید.

فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با پیشرفت تکنولوژی در صنعت دیجیتال دارد. همانطور که می دانید، کاربرد ویدئو پروژکتور در حوزه های مختلف صورت می پذیرد چون به عنوان یکی دستگاه پخش کننده تصویر در ابعاد بزرگ به کار برده می شود. پیشرفت فناوری باعث گردیده تا تولید کنندگان موفق به ساخت این دستگاه در ابعاد کوچک تر، وزن سبک و قابلیت های پیشرفته تر گردند. این چنین توانسته اند امکان خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید را فراهم آورند. فروشگاه نیزار کالا چندین سال است که توانسته اند فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور وای فای دار گسترش دهند.

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته

این چنین امکان خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت های پیشرفته برای شما فراهم خواهد بود. با توجه به تنوع دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح بازار، در زمان انتخاب این دستگاه بایستی با مد نظر قرار دادن نوع کاربری، مدت زمان استفاده، میزان نور محیط، مساحت اتاق و قیمت بهترین خرید را انجام دهید. موارد مذکور بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشد. لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور ارزان با قابلیت های پیشرفته منجمله سیستم عامل اندروید و ایجاد ارتباط از طریق امواج وای فای گردند.

کاربرد گستردۀ ویدئو پروژکتور را می توانید در امور آموزشی و برگزاری کنفرانس ها مشاهده نمائید. البته در دهۀ اخیر بسیاری از افراد علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی در محیط منزل هستند و به همین دلیل به دنبال خرید ویدئو پروژکتور خانگی می باشند. بنابراین اگر به دنبال تهیۀ دستگاه پروجکشن هستید، بایستی به بررسی مشخصات فنی این دستگاه پرداخته و متناسب با موقعیت مکانی و مدت زمان استفاده از ویدئو پروژکتور، بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت بررسی بیشتر و خرید آنلاین ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()