به دلیل گستردگی کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور در سطح جهانی، با گذشت زمان تولید کنندگان توانستند با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز، موفق به ساخت این دستگاه در ابعاد کوچک تر و وزن کمتر با قابلیت های پیشرفته تر گردند. در همین راستا، در ایران نیز مجموعۀ نیزار کالا توانست در حوزۀ طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور گام بردارد و در لیست محصولات خود، موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور مدل T46 گردند. این نوع دستگاه پروژکتور با توجه به نوع قابلیت هایی که دارد، توسط مراکز مختلفی خریداری می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. در غیر اینصورت، تا انتهای این مقالۀ کوتاه ما را همراهی کنید تا بیشتر با قابلیت های این دستگاه پروژکتور آشنا شوید.

مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور T46

دستگاه ویدئو پروژکتور T46 در ابعاد 100*195*228 میلی متر، وزن 1800 گرم ساخته می شود و امکان اتصال این دستگاه پروژکتور بر روی دیوار، سقف و زمین وجود دارد. در فرآیند ساخت ویدئو پروژکتور مدل T46 از لنزهای LED با قابلیت زوم استفاده می شود. این در حالی است که تجهیز به لامپ از نوع LED با طول عمر 50 هزار ساعت می باشد. به همین دلیل، این دستگاه پروژکتور گزینۀ مناسبی برای سالن های اجتماعات و برگزاری کنفرانس و همایش به شمار می رود.

امروزه نسبت به گذشته، می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. مشخصات تصویری ویدئو پروژکتور مدل T46 عبارتند از کنتراست 1 به 12000، شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز، سایز نمایشگر 50 الی 200 اینچ و نسبت تصویر 16:9 / 4:3 اسپکت اشاره نمود. این دستگاه پروژکتور دارای قابلیت اتصال به سایر دستگاه های منبع دیجیتال با استفاده از امواج WiFi می باشد. در صورت تمایل به بررسی بیشتر و خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

ویدئو پروژکتور مدل T46 یکی از پرکاربردترین دستگاه های پروژکتور موجود در بازار به شمار می رود چون تجهیز به قابلیت های پیشرفته تر است. اگر در صدد برای انتخاب و خرید دستگاه پروژکتور هستید، بایستی به یک سری فاکتورهای مهم منجمله مشخصات فنی دستگاه توجه شود. استقبال گسترده از فروش ویدئو پروژکتور مدل T46، طول عمر بالای این است که قابلیت پشتیبانی در حالت معمولی و ECO را به مدت زمان 50 هزار ساعت دارد. ضمن آنکه دارای کنتراست 1:12000 و شدت روشنایی 5 هزار انسل لومنز می باشد. فروشگاه نیزار کالا، مرکز تولید و فروش دستگاه های پروجکشن منجمله ویدئو پروژکتور T46 و مدل های دیگر می باشند.

معرفی سوکت و اتصالات ویدئو پروژکتور T46 نیزار کالا

در راستای خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید چون متناسب با متراژ اتاق و همچنین میزان روشنایی محیط باید مناسب ترین پروژکتور را خریداری نمائید. از جمله قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T46 ، می توان به سایز پرده نمایشگر این دستگاه که قابلیت تغییر در سایز 50 الی 200 اینچ را دارد. کیفیت رزولوشن صفحه نمایشگر به میزان 1080*1920 می باشد. بدین ترتیب متناسب با محیط های متفاوت، می توانید مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور T46 را خریداری نمائید.

این دستگاه پروژکتور دارای قابلیت تصحیح زاویه تصویر 15 الی 40 درجه ای را در جهات افقی و عمودی دارند. هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 بایستی به بررسی مشخصات فنی و نوع اتصالاتی که دستگاه بدان تجهیز می باشد، بپردازیم. این دستگاه پروژکتور دارای اتصالات خروجی S-Video، HDMI، AUDIO و همچنین USB و WIFI می باشند. ضمن آنکه دارای ورودی میکروفن و همچنین اسپیکر و بلندگو هستند. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور  مدل T46 با تخفیفات ویژه می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود، بهترین انتخاب را همراه با گارانتی معتبر خواهید داشت.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()