در مقالۀ این هفته، قصد داریم با جزئیات بیشتر به معرفی ویدئو پروژکتور مدل T44 بپردازیم چون یکی از محصولات پرفروش فروشگاه نیزار کالا محسوب می گردد. پارامترهای متعددی در انتخاب و خرید دستگاه های پروژکتور بایستی در نظر گرفته شوند که به صورت مختصر به برخی از آنها می پردازیم. بنابراین متناسب با موقعیت های مختلف می توانید بهترین انتخاب دستگاه دیتا پروژکتور را داشته باشید. استقبال از خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 ، به دلیل داشتن مشخصات فنی قابل قبول و پیشرفته آن می باشد که دارای سیستم عامل اندروید 9، کنتراست 1 به 8 هزار، برایتنس 5 هزار لومن و وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل می باشد.

قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44

بنابراین مبتنی بر محیط های مختلفی که قصد استفاده از ویدئو پروژکتور مدل T44 را دارید، به بررسی جزئیات مشخصات فنی دستگاه بپردازید. کنتراست یکی از شاخص های مهم در انتخاب دستگاه های پروژکتور به شمار می رود، بنابراین اگر در صدد برای خرید دستگاه پروژکتور متناسب با محیط های آموزشی هستید، می توانید ویدئو پروژکتور مدل T44 را انتخاب نمائید. این دستگاه پروژکتور دارای پرده نمایشگر در ابعاد 50 الی 200 اینچ، قابلیت پخش اسناد، فایل صوتی و تصویری را به طور مستقیم دارد.

نسبت تصویر در دستگاه پروژکتور مدل T44 به میزان 16:9 / 4:3 می باشد. این در حالی است که دارای شدت روشنایی یا برایتنس 5 هزار می باشد، که البته این دستگاه قابلیت تصحیح زاویه تصویر را به میزان 15 درجه دارد. همچنین از لامپ و لنز نوع LED در فرآیند ساخت آن استفاده می شود و این چنین می توان تصاویر را با کیفیت بالا تماشا نمود. از جمله پورت های این دستگاه می توان به خروجی اس ویدئو، HDMI، USB، آدیو و WIFI اشاره نمود. جهت بررسی دقیق و سفارش  خرید ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()