ویدئو پروژکتور مدل T23 plus از جمله دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور به شمار می رود که قابلیت حمل و جا بجایی آسان دارد. در واقع از نظر ابعاد، کوچک تر ساخته شده است و مورد  استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود. این دستگاه ویدئو پروژکتور در ابعاد 208*168*78 تولید شده و همانند هر دستگاه پروژکتور دیگری دارای قابلیت اتصال به دیوار، سقف و زمین می باشد. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید. با توجه به اینکه، این نوع پروژکتور از محصولات فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود، به سهولت می توانید از طریق کادر فروش مجموعه، اطلاعات جامع نسبت به ویژگی های دستگاه ویدئو پروژکتور T23 plus کسب نمائید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus

از لنز و لامپ LED در فرآیند ساخت ویدئو پروژکتور مدل T23 plus استفاده می شود. لازم به ذکر است که تولید کنندگان توانسته اند امکان زوم را برای این نوع دستگاه پروژکتور فراهم آورند. ضمن آنکه طول عمر لامپ این دستگاه پروژکتور، حدود 30هزار ساعت می باشد. در نتیجه می تواند گزینۀ مناسبی برای سالن های اجتماعات محسوب گردد چون برای مدت زمان بیشتری می توان این دستگاه را روشن نگه داشت. از دیگر مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus، می توان به داشتن وضوح تصویر 1280*800 پیکسل، کنتراست 1 به 2500 اشاره نمود.

البته این دستگاه پروژکتور دارای شدت روشنایی 2500 انسل لومنز و نسبت تصویر 3:4 / 16:9 اسپکت ریتو می باشد. در عین حال میزان رزولوشن نمایشگر ویدئو پروژکتور مدل T23 plus، به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد و پرده نمایشگر قابلیت تغییر سایز به میزان 30 الی 120 اینچ را دارد. جهت بررسی و  خرید ویدئو پروژکتور می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه نیزار کالا از جمله پیشگامان در صنعت طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور در ایران شناخته می شوند که توانسته اند در لیست محصولات خود، مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus را به مشتریان خود پیشنهاد دهند. این دستگاه پروژکتور به قابلیت و تکنولوژی پیشرفته تجهیز می باشد و امکان ارتباط بدون کابل را با دستگاه های منبع دیجیتالی همچون لپ تاپ، گوشی های هوشمند، تبلت، دستگاه ایکس باکس و ... فراهم می آورد چون تجهیز به قابلیت WiFi می باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر قابلیت ها و خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus هستید، می توانید به وب سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

پورت های ویدئو پروژکتور T23 plus

دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T23 plus تجهیز به پورت خروجی S-Video، HDMI، VGA و USB می باشند. بنابراین امکان اتصال اکثر دستگاه های دیجیتالی به این دستگاه پروژکتور وجود دارد. این نوع ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک و وزن تقریبی 1 کیلو ساخته شده است و امکان جابجایی راحت این دستگاه برای کاربران بسیار راحت می باشد. شاخص های متعددی در انتخاب یک دستگاه ویدئو پروژکتور مطرح می شود و به همین دلیل بایستی افرادی که در صدد برای خرید چنین دستگاهی هستند، سطح آگاهی خود را گسترش دهند.

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T23 plus، می توان به داشتن نمایشگر در سایز 30 الی 120 اینچ اشاره نمود. همچنین رزولوشن نمایشگر 1920*1080 اشاره نمود که امکان پخش تصاویر با کیفیت و HD را برای دستگاه میسر می سازد. این مدل ویدئو پروژکتور نیز دارای قابلیت زوم و تغییر زاویه 15 درجه ای می باشد. ضمن آنکه دارای لنز و لامپ از نوع LED با طول عمر لامپ 30 هزار ساعت در حالت عادی و اکو می باشد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به استفاده از دستگاه های پروژکتور سبک و در عین حال با قابلیت های پیشرفته هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نسبت به خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T23 plus اقدام نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()