کفش ایمنی از جمله وسایل کاربردی است که نقش مؤثر در حفظ ایمنی شخص خواهد داشت. در این متن، شما را با برخی از ویژگی های کفش ایمنی استاندارد آشنا می سازیم تا راحت تر بتوانید از میان محصولات موجود در بازار، انتخاب خود را انجام دهید. اگر در صدد برای خرید کفش ایمنی هستید، می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. در واقع کفش کار بایستی دارای مؤلفه هایی در راستای حفظ ایمنی پاها در برابر خطرات احتمالی باشد. فروشگاه رادین ایمن چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی، دستکش کار، لباس کار و ... انجام می دهند.

خرید کفش ایمنی برای مشاغل پرخطر

مشاغل متعددی همچون آتش نشانی، ساختمان سازی، حفاری، جوشکاری، برق کاری، معدن، تولید فولاد و ... دارای خطرات احتمالی هستند. این مسئله باعث می گردد اعضای مهم بدن همچون پاها، دست، چشم، صورت و ... در معرض خطرات متعددی همچون سوختگی، برق گرفتگی، شکستگی، بریدگی و ... قرار گیرند. در همین راستا، کارفرمایان و کارگران جهت حفظ امنیت خود، خواستار خرید کفش نگهبان هستند.

با توجه به اینکه طرح و مدل های متفاوتی از کفش ایمنی در سطح بازار به فروش می رسند، بایستی اطلاعات جامع نسبت به ویژگی های این محصول داشته باشید. کفش ایمنی ضد اسید، کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی عایق آب و رطوبت، کفش ایمنی نسوز، کفش ایمنی ضد ضربه و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی کفش کار به شمار می روند که می توانید متناسب با سایز پاهای خود، خریداری نمائید. بدیهی است، قیمت کفش ایمنی به عواملی همچون متریال به کار رفته، طرح و برند آن وابسته باشد. بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه رادین ایمن، نسبت به خرید کفش ایمنی، دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی و ترافیکی اقدام نمایند.

کفش ایمنی را می توانید در طرح و برندهای متفاوت خریداری نمائید. رعایت نکات ایمنی در پروژه های مختلف و پر خطر منجمله آتش نشانی، ساختمان سازی، برق کاری، جوشکاری، نجاری، حفاری و ... ضرورت دارد. در واقع عواملی همچون برخورد اجسام نوک تیز، سقوط اجسام سنگین، لغزیدن، بریدگی، سوختگی، برق گرفتگی، برخورد با مواد اسیدی و شیمیایی می تواند سلامت پاها و سایر اعضای بدن شما را دچار حادثه و آسیب های جدی نماید. در همین راستا، جهت خرید کفش ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، تجهیزات ایمنی استاندارد و با کیفیت را با قیمت ارزان می توانید خریداری نمائید.

کفش ایمنی و مهمترین نکات درباره آن

لازم به ذکر است که در برخی از محیط های کاری، هر لحظه ممکن است فرد دچار حوادث ناگهانی همچون برخورد با مواد خطرناک شیمیایی گردد و به همین دلیل استفاده از کفش ایمنی ضد اسید با زیرۀ pvc می تواند مانع از بروز صدمات جدی به فرد گردد. بنابراین اگر در صدد برای خرید کفش کار استاندارد هستید، بایستی به بررسی مدل های متفاوت و مشخصات فنی محصول مورد نظر بپردازید. این چنین به سهولت می توانید بهترین انتخاب و خرید کفش ایمنی را متناسب با سایز پاهای خود داشته باشید.

کفش ایمنی ضد لغزش، کفش کار ضد حریق، کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی جوشکاری و ... تنها برخی از انواع کفش ایمنی به شمار می روند که مشاغل مختلف متناسب با موقعیت پیش رو و حوادث احتمالی، می توانند بهترین محصول را انتخاب نمایند. قیمت کفش ایمنی به جنس، مدل و برند وابسته می باشد. بنابراین امکان خرید کفش ایمنی ارزان با برند ایرانی فراهم می باشد. در نتیجه کارفرمایان متناسب با موقعیت های مختلف و شناسایی نوع خطرات احتمالی می توانند نسبت به خرید کفش ایمنی در برندهای ایرانی، از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمایند.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()