دستگاه های پروژکتور در مدل و برندهای مختلف تولید و روانۀ بازار می شوند، این مسئله باعث گردیده تا افراد در انتخاب این دستگاه سردرگم شوند. لذا در این مقاله، به طور مختصر به معرفی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می پردازیم، تا در صورت تمایل بتوانید این دستگاه را خریداری نمائید. از مشخصات فنی این دستگاه می توان به ابعاد کوچک و وزن تقریبی یک کیلو اشاره نمود. در حال حاضر، امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  همراه با گارانتی معتبر از طریق فروشگاه نیزار کالا وجود دارد. این مجموعۀ معتبر در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت می کنند و می توانند شما را در انتخاب این دستگاه راهنمایی کنند.

ویژگی های ویدئو پروژکتور T23 plus

از جمله قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می توان به داشتن لنز و لامپ LED اشاره کرد. این دستگاه دارای قابلیت زوم است و امکان مشاهدۀ تصاویر با کیفیت بالا برای مخاطبان فراهم می باشد. طول عمر مفید لامپ این دستگاه پروژکتور در حالت معمولی و اکو به مدت 30 هزار ساعت است و برای مدت زمان طولانی می توان از قابلیت این دستگاه استفاده نمود. لازم به ذکر است، میزان وضوح تصویر ویدئو پروژکتور مدل T23 plus برابر است با 1280*800 پیکسل و کنتراست 1 به 2500 می باشد.

میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور T23 plus برابر با 2500 انسل لومنز است و از نسبت تصویر 3:4 / 16:9 برخوردار می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه پروژکتور، می توان به پرده نمایشگری که قابلیت سایز بین 30 الی 120 اینچ دارد، اشاره نمود. ویدئو پروژکتور مدل T23 plus دارای قابلیت ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتالی از طریق امواج وای فای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت ویدئو پروژکتور  می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

ویدئو پروژکتور مدل T23 plus به دلیل داشتن ابعاد کوچک و همچنین وزن اندک، در دسته بندی دستگاه های پروژکتور پرتابل قرار گرفته می شود. کاربرد ویدئو پروژکتور را می توانید در محیط های آموزشی، تجاری، اداری، سالن های اجتماعات و ... ملاحظه نمائید. در واقع این دستگاه پروژکتور به عنوان یک وسیلۀ نمایشگر به شمار می رود که قابلیت سیار بودن و بکارگیری آن در محیط های مختلف برای کاربران فراهم می باشد. فروشگاه نیزار کالا در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به طراحی و فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus گردند.

خرید ویدئو پروژکتور T23 plus با قابلیت WiFi

این دستگاه پروژکتور تجهیز به قابلیت های پیشرفته است و از وضوح تصویر نسبتاً بالا برخوردار می باشد. اگر در پی انتخاب مینی ویدئو پروژکتور هستید، می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T23 plus بهره مند گردید که تجهیز به برقراری ارتباط بدون کابل با استفاده از امواج WiFi می باشد. از ویژگی های تصویری این دستگاه پروژکتور می توان به داشتن کنتراست 1 به 2500 و نسبت تصویر 3 به 4 و 16:9 اشاره کرد.

ویدئو پروژکتور مدل T23 plus دارای پرده نمایشگر در سایز 30 الی 120 اینچ با کیفیت رزولوشن نمایشگر 1920*1080 می باشد. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف، می توانید از قابلیت های این دستگاه پروژکتور بهره مند گردید. پیش از خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus، بایستی به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و مبتنی بر نیازی که دارید، می توانید کاربردی ترین ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید.

قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت های دستگاه و کیفیت بالای آن تعیین می گردد. بدین ترتیب بر اساس متراژ اتاق و میزان روشنایی محیط، می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus اقدام نمائید. این دستگاه پروجکشن را می توان در محیط های آموزشی، اداری و تجاری خریداری نمود. جهت خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت های پیشرفته، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()